انت هنا الان : شبكة جامعة بابل > تطبيق مواقع التدريسيين > طيبة جواد حمد المختار

في الموقع


عرض نسخة اكبر


دخول اعضاء جامعة بابل فقط Login

طيبة جواد حمد المختار

الهيئات التدريسية البروفايل الاكاديمي
د. طيبة جواد حمد المختار حاصلة على لقب أستاذ مساعد في القانون الدولي العام في كلية القانون / جامعة بابل ،أقوم بتدريس مادة القانون الدولي العام لطلاب المرحلة الثالثة وأستاذ مشارك في تدريس الدراسات العليا الماجستير فرع القانون العام وأستاذ مشرف ومناقش لعدد من رسائل الماجستير في القانون الدولي العام، وعضو في عدة لجان داخل الكلية . Dr.. Taiba Jawad Hamad Al-Mukhtar holds a title of Assistant Professor of Public International Law at the Faculty of Law / University of Babylon, I teach the subject of public international law to students of the third stage and an associate professor in the teaching of postgraduate Masters Public Law Branch And a member of several committees within the College.













تحديثاتي الحالية
المشاركة في البحث عن مواضيع تتعلق بالدراسات البحثية في مجال القانون الدولي العام تحديداً كل ما يتعلق بوضع العراق حيال ما يحصل على المستوى الدولي وتأثير ذلك عليه.

Participate in the search for topics related to research studies in the field of public international law specifically everything related to the situation of Iraq towards what is happening at the international level and the impact on it.